Polsat Digital jest jedną z największych platform cyfrowych w Europie. Firma dostarcza kanały telewizyjne, cyfrowe produkty audio, a także wydarzenia e-sportowe, gry i anime. Jest obecna w niemal każdym gospodarstwie domowym w Polsce. Spółka jest częścią Grupy Cyfrowy Polsat. Jej programy ogląda codziennie prawie 10 mln osób. Ponadto ściśle współpracuje z globalnymi producentami wiadomości.
W celu dostarczania swoich treści Telewizja Polsat zdecydowała się zastąpić tradycyjne nośniki zewnętrzne rozwiązaniami opartymi na oprogramowaniu. Wybrała technologię IBM Aspera, która znacząco usprawni ingesting treści. Technologia ta oparta jest na opatentowanej technologii szybkiego transportu plików FASP(r). Dzięki niej Telewizja Polsat będzie w stanie obsłużyć codzienny ingest plików oraz przepływy pracy związane z udostępnianiem plików. Ponadto, interfejs IBM Aspera pozwala nowym dostawcom treści na natychmiastowe przesyłanie plików.
W celu dostarczenia swoich treści Telewizja polsat współpracuje z ponad 40 domami produkcyjnymi w Polsce. Firma współpracuje z producentami wiadomości, korespondentami sportowymi oraz producentami gier wideo, anime i innych treści z całego świata. Spółka posiada ponad 30 kanałów. Podpisała też nowe umowy z dostawcami treści.
Spółka współpracuje z ponad 18 mln serwisów telefonicznych i ponad 18 mln użytkowników Internetu. Ponadto posiada ponad 1000 stacjonarnych punktów sprzedaży w Polsce. Swoją siedzibę ma w Warszawie.
Firma ma ponad 500 doradców i zatrudnia blisko 150 specjalistów. Kilka lat temu Telewizja Polsat wdrożyła beztaśmowy system produkcji. System ten, umożliwiający korespondentom przesyłanie dużych plików wideo za pomocą urządzeń mobilnych, został wybrany przez Telewizję Polsat jako rozwiązanie do połączenia jej serwisów cyfrowych. Aby sprostać wymaganiom swoich klientów, Telewizja Polsat zaczęła poszukiwać rozwiązań programowych do dostarczania treści cyfrowych. Rozpoczęła również ścisłą współpracę z globalnymi producentami wiadomości. Ponadto, Telewizja Polsat dodała nowe lokalizacje i podpisała nowe umowy z dostawcami treści.
Cyfrowy Polsat SA jest partnerem Nagravision od pięciu lat. W tym okresie Nagravision dostarczyła system dostępu warunkowego oraz cyfrową stację czołową Harmonic. Przeprowadziła również migrację sieci Cyfrowego Polsatu do systemu dostępu warunkowego nowej generacji. Wieloletnie zaangażowanie Nagravision w Cyfrowy Polsat pozwala firmie mieć pewność co do możliwości dostarczania płatnej telewizji cyfrowej w Polsce. Jej system dostępu warunkowego został wdrożony przez wiodące rynki płatnej telewizji w Europie, w tym Premiere, Digital+ i Mediaset we Włoszech.
POLSAT MEDIA przygotował Zlecenie, które jest wysyłane do Reklamodawcy. Reklamodawca musi potwierdzić, że Reklama jest legalna i nie narusza praw osób trzecich. Musi również dostarczyć świadectwo praw autorskich spełniające wymogi załącznika nr 4 do Zasad. Konieczne jest również upoważnienie Klienta do składania Zleceń.
POLSAT MEDIA od ponad dekady świadczy usługi reklamowe. Jej produkty sprzedawane są pod marką Polsat. Jej usługi reklamowe obejmują kampanie reklamowe oraz sprzedaż usług reklamowych. Nie gwarantuje dostępu do reklam, ale dołoży wszelkich starań, aby je udostępnić. POLSAT MEDIA nie ponosi jednak odpowiedzialności za korzystanie z jej usług przez osoby nieuprawnione. Nie może również odpowiadać za wady techniczne kont.
Podobne tematy